onsdag 11 september 2013

Barnuppfostran

Många människor har olika åsikter om detta ämne. Det finns nog lika många åsikter som människor på jorden,  skulle jag tro.
Jag har i alla fall uppfostrat mina barn till att ifrågasätta och argumentera. Stå för sina åsikter och samtidigt tänka på att vara ödmjuka. Respektera andras åsikter och olikheter.
Men det är inte alltid det är uppskattat....

Min dotter bloggar då och då. Oregelbundet kan tyckas, men när hon skriver är det oftast väl genomtänkt. Så också den här gången =)

Nu ska jag skriva om något helt annat!
Vi ska få långväga besök!
De kommer att stanna några dagar och bland annat hjälpa oss med huset!
Åh vad jag ser fram emot detta!
Och utsikten att få egentid med goaste goingen och bara få tjöta och vara är efterlängtad!
Här ska fixas kålpudding (ett önskemål) och jag funderar även på non-lchf-lasagne ;-)

På fredag nästa vecka blir det Ullared med Bästaste Eva. Och på lördagen hoppas jag att de flesta inbjudna kan komma. Då ska det bli tjejkväll och mys =)

Nähäpp. Nu ska jag käka lite och sen blir det jobb!
Heppåer!

Inga kommentarer: