söndag 13 november 2011

2011, sämsta året i mannaminne

Detta året har till största delen bara varit bedrövligt och sorgligt.
Inte nog med att jag miste min älskade svärmor, nu fick jag beskedet om att min väns morfar dog igår efter att ha blivit påkörd av en bil.
Alltså, det räcker nu!
Som jag tidigare nämnt så håller vi allihopa mentalt andan fram till årsskiftet och ligger lågt. Nästa år ska bli det bästa i våra liv! (annars.....) *hötter med näven*

Men inget negativt inlägg utan lite ljus...
Awuna är sitt gamla pigga jag igen och äter som en häst. Hoppar efter godbitar och pratar som aldrig förr. Och själv funderar jag på att banta Cesar....han börjar, nej, han är riktigt fet nu....så blir det när man i ett obevakat ögonblick snor den sjuka flocksysterns mat...mhm...typ nästan varje dag...

Inga kommentarer: