onsdag 9 november 2011

Kursförlängning

Japp, så fixade studievägledaren förlängningen.
Gött, nu har jag på mig fram till årsskiftet att göra klart mina fyra kurser.
Ordnar sig nog =)

Och så kom jag på idag att jag (attans också!) hade glömt att betala för besiktningstiden som kom på posten så den tiden kan jag nog fetglömma....... Jaja, blir till att sätta sig och boka ny tid manuellt på nätet, har ju fixat allt på volvon så att den skulle gå igenom ju...då vill man ju inte missa trumfens ögonblick ;)
Förra året gick ju inte lika bra med jettan....spansk flagg i fönstret.... -"Käre svärfar, kan du hämta mig vid bilprovningen, jag får inte köra hem....." Den var lite jobbig =)

Våran Ford Explorer är just nu inne på verkstad, lite för att kolla varför fylhjulsdriften inte vill vara med...återstår att se vad de kommer fram till, hade varit najs att ha den till vintern, våran backe upp är inte att leka med.....när den är full med snö...

Nåja, livet går sakta men säkert sin gilla gång och nu väntar vintern runt hörnet. Ska bli skönt och samtidigt inte att få snö. Snön ljusar ju upp tillvaron men kan samtidigt vara ett aber när det gäller plogning, skottning och framkomlighet. Det gäller att anpassa farten efter väglaget.

Häpp!

Inga kommentarer: