torsdag 10 november 2011

Alltså...

Nu kanske det har sett ut som gnäll senaste dagarna. Nu är det slut med det!

Ok, jag sov kanske inte så bra inatt som man borde, men det är ok ändå, jag vaknade och gick upp och tog mig till VUP:en ändå =)

Hundarna och barnen blev utfodrade. Awuna medicinerad. Bilen startade som den skulle. Däremot hade det hänt en olycka vid Åbromotet som gjorde att jag inte kunde köra den väg jag är van vid...vilket slutade med att jag ändade upp i Balltorp(!) *djup suck* Ut på motorvägen igen och satsa på Göteborg och Hamnarna så att jag skulle komma rätt... =) Inte lätt när man kör vilse, he....

Nu är jag här.

Nåja, jag skulle ju sluta gnälla, ja....

Så här långt ser det ut att gå bra med Awuna.

Och min älskade sambo, han har bokat in oss på en tu-man-hand-weekend i december på hotell och allt! Det gjorde mig glad!

Inga kommentarer: