torsdag 10 november 2011

Rätt kul =)

Nu har jag lagt upp vårens studier, gött. 450 poäng, bara sådär.
Ska samla mig och göra färdigt de andra kurserna också...
Så när jag då är på väg ut till bilen efter att ha varit hos studievägledaren ringer telefonen; Barnens pappas flickvän (himla trevlig tjej =)) Stackars tjej, hon har blivit stående med död bil, två barn och matkassar, en rejäl bit hemifrån.... Tja, vad gör man inte =) In i bilen och iväg. Väl framme konstaterar vi att det var remhaveri och tomt batteri... Ingen idé att bogsera den bilen hem då det hade blivit mörkt ute...som tur var fick vi låna en uppfart att parkera bilen på och uppfartens ägare för att få hjälp med att flytta bilen... Änglar finns!

Imorgon blir det frukostklubb på
VUP:en. En mysig stund tillsammans med kursarna och senare en föreläsare, olika varje gång.
Nu ska jag fly sovrummet en stund för en sista cigg i pannrummet....anledningen till att jag flyr är Awunas hiskeliga äggmört-fjärtar, det märks att hon äter igen............

Inga kommentarer: