tisdag 14 april 2009

Helgen var lugn...


Och var, som sagt, lugn. Än är inte ledigheten över, thank god!
2 dagar till.
Imorgon bitti, 06.00, upp, utfodra 2 barn och 3 vovvar. En av dem är slyngeln som syns på fotot här till vänster...han är lite större idag =)
Sedan iväg till bilverkstan, byta däck och göra framvagnsinställning...

Annars har jag varit nöjd med helgen känner jag. Tyvärr blev det inte av att åka till morsan, mina barn var givetvis tvungna att bli förkylda. Detta går dessvärre inte att kombinera med morsans gube, som väntar på en viktig ryggoperation vilken dag som helst. Efter att ha väntat på den i flera år kan man ju förstå att han inte vill bli hindrad av en simpel förkylning...!
Visst har jag fuskat lite och unnat mig kanske lite för mycket, något litet varje dag har det blivit, hm, men ändå har jag bara haft en viktuppgång på totalt 1 kg!
Det känns bra!
Kanske har kroppen stabiliserat sig, äntligen!
Och sockersuget är inte alls som förr. Det är styrbart numera, sockermonstret...
Nåja, jag ser fram emot att få börja gå ner igen efter alla 'syndiga' helger, he he he..... ;)

Läste lite på ett läskigt diskussionsforum som heter familjeliv.se för några dagar sedan och kunde givetvis inte låta bli att lägga mig i debatten... Länk som följer:

Ni som sätter era barn på en lchf-diet..

Det är jag som är AssiesMatte...
Att jag aldrig lär mig...

Inga kommentarer: