tisdag 3 december 2013

Tisdagsmys?

Nu var jag inte hemma i natt så jag funderar på att göra något mysextra med familjen.
Kanske skulle baka något? Non-lchf ;-)
Hmmm.

Det var ett fantastiskt extrapris på fläskfilé igår så det är vad som blir till middag idag iallafall. Med gräddsås.

På fredag blir det bilverkstan för lille volvon. Rutbyte. Jäkla stenskott!
Tur försäkringen täcker mestadels av kostnaden.

Innan jag åkte hem efter jobbet idag stannade jag till hos söstra mi Lena och tog en kaffe. Skönt att ha så underbara vänner ♥

Jag vet att dagens blogginlägg är upphackat och tycks trasigt, men det bjuder jag på ;-)

Igår, när jag inte var hemma givetvis, kom sambons julklapp med posten. Idag smsade jag God Jul till honom....han hade ju öppnat den igår. Suck.
Aja, får använda fantasin nu och hitta på en ny julklapp till honom.

Inga kommentarer: