torsdag 24 maj 2012

Det närmar sig!

Sommaren, med stormsteg, vissa kanske tom skulle säga att den redan är här, men enligt almanackan så är det några dagar kvar, enligt termometern, tja då är den sannerligen här!

Vi har skaffat en egen motorcykel till lilla mig, den är inte vacker men vi pysslar med den för att få den snyggare. Den är lika 'stor' som sambons, 750, men en aning högre vilket är lite småjobbigt med min korta lekamen så vi får väl se vem som kör vad ner till Chappen i år =) Japp, ni läste rätt! JAG SKA ÄNTLIGEN FÅ ÖVNINGSKÖRA!!!! Fullt ut!

Annars är det lite skolarbete kvar och sen är jag tillfälligt fri från skolan i några veckor. Men då ska jag jobba istället, har fått ett trevligt litet sommarvikariat i hemtjänsten i en grannby.

För övrigt har det varit en aning turbulent i tillvaron men förhoppningsvis blir vi av med problemen inom kort- för gott.

Nu ska jag ut en stund i solen och njuta innan jag begraver mig i google och wikipedia....

Ha det bra! Och njut av vädret!

Inga kommentarer: