onsdag 30 maj 2012

Vad händer nu då?

Var dag är en egen dag...idag var tex en sådan där dag då jag var trött som...och mina matvanor för dagen har inte varit de bästa...vad sägs om jordnötsbågar och jelly beans??? Nyttigt? Inte ett smack..
Nåja, provet i naturkunskap gick väl inte så bra..."beskriv mitos och förklara skillnaderna mellan mitos och meios" hur kan det gå så jäkla tvärnit i hjärnan??? Jag visste ju det...för en vecka sen...

Imorgon bitti blir det prov i biologi istället...och det går troligen lika dåligt det.
Inlämningen på utran gick i alla fall bra, VG blev det så det känns rätt ok =)
Nu är det bara resten kvar.....

Om en vecka är skolan slut och då börjar jobbet istället. Kanske bäst så ett tag så jag får vila hjärnan lite och vara med riktiga människor istället. Där jag har börjat är de underbara! Ett sånt gott gäng! Känns hur bra som helst att gå till jobbet =)

Aleyca, lilla pluttan, växer så det knakar. Och inte är det konstigt, hon äter mer än de vuxna, inte minst ser man det på 'olyckorna' inomhus =( De är inget roliga.....vilka bajar....

Nu ser jag fram emot att åka ner till High Chaparrall, och i år kan det väl få vara mord-fritt där...? Snälla? Det är inget nödvändigt, livet är rätt spännande som det är och jag åker inte dit för att ha spänning, det kommer att vara spännande nog att köra ner.........

Ha det gött, hoppas temperaturen stiger under helgen, jag vill inte frysa när jag festar... =/ =) ;)

Inga kommentarer: