torsdag 12 september 2013

Go'mat

Idag tänkte jag laga ost-ört-broccolifyllda kycklingfileer lindade med bacon. Sedan ska de få puttra i lite grädde som avslutning.
Mums!
Nu till lunch steker jag kycklinglever med lök och bacon som smaksättare. Ser fram emot att smaka på det då jag normalt sett är en stor älskare av just kycklinglever =)

Igår blev min sambo morfar till en rejäl liten tös. Börjar vi bli gamla?? Nah! Inte då, man är ju inte äldre än man känner sig =)
Nog för att man känner sig som 97 vissa morgnar när man vaknar men det är bara ett tillfälligt tillstånd hehe.

Just nu har jag fastnat på en platå. Jäklans. Nåja, jag är i vart fall viktstabil. Alltid något ;-) Men det är inte ens 2 kg kvar till nästa delmål! Så jag tar det med ro och kör vidare med min strikta lchf i kombination med 16:8 fasta.
God mat och mätt blir jag i alla fall :-)

Jag börjar senare idag så jag hinner gott och väl med en balja kaffe nu innan kycklingen ska lagas till.
Ser sååå fram emot nästa vecka!!! ♥

Inga kommentarer: