tisdag 24 september 2013

Tiden går.....

Nu gick förra veckan fort. 
Det var första veckan efter min schemaperiod vilket innebär att mitt sommarvikariat tog slut för i år.
Nu är jag igång som timvikarie igen.

Nåja, förra veckan fyllde jag år och då skulle några goda vänner kommit men de fick lite bekymmer så de fick stå över den här gången. Vi fick lite gjort ändå.

På fredagen kom min äldsta vän tillika syster hit och vi gjorde Ullared! Några kökssvampar hittade jag. Och av syrran fick jag ett urskönt nattlinne. Svart och lila!

På lördagen kom fyra av mina arbetskamrater hit och vi hade en fantastisk tjejkväll!
Känns som att jag vill ha repris på den ;-)

I övrigt är det marmeladkokning och sylta och safta som står på schemat om jag inte får jobb förstås  =)

Nähäpp. Nu när sonen äntligen intagit horisontalläge ska jag ta min mobil och gå ner till pannrummet och utforska Angry Birds Starwars II =)

Ha de!

Inga kommentarer: