torsdag 20 mars 2014

Torsdag och ledighet

Idag blir det bara ett kvällspass vilket inte är så bara men rätt skönt då jag sen ska vara ledig tre hela dagar!

Brummelisa har hittat sitt egna hem nu och flyttat. En så mysig familj! Känns underbart!

Sista veckorna har jag varit på GeKås ett flertal gånger vilket inte är konstigt egentligen då dottern först behöver nytt, sedan jag för att slutligen inse att sonen har blivit längre än jag.....
Känns som att jag hittar bra där inne just  nu :O

Vi är på G med bytesbilen så snart..... ;-)

Om en dryg vecka ska vi ut och snurra, sen i maj. Ja jösses vad uppbokade vi är numera!

Funderar på att göra en världsomskakning.... har ledsnat på ignoranta människor. Sådana som bara tänker på sig själva och inte sina barn...
Jaja, vi får se.

Ha're bra!

Inga kommentarer: