måndag 16 maj 2011

Vad, vaaad???

Vad är det som gör mig så förbaskat trött. Eller, vad är det som gör att jag vaknar 17 ggr på natten och har svårt för att somna om????
Aargh! Ikväll blir det tidigt i säng och absolut inte en droppe kaffe efter 16.00. Fan, det kanske funkar....
Hjärnan är bara inkopplad till hälften och kroppen i stå....

Dottern är hemma förkyld, stackarn....

Fåren har rymt till grannen....aja, de får väl stanna där ett tag, om han inte vill köpa dem av mig =)
Om inte, så kommer de helt seriöst, hamna i frysen i höst!

Min senaste hund, Meja, utvecklar sig mycket bra. Hon är fantastiskt lyhörd och otroligt kontaktsökande. Riktigt nice personlighet får jag säga. Min dotter som är så pass gammal nu har bra pli busen, hon med.

Matte-fucking-C: Here I come.......

Inga kommentarer: