fredag 13 maj 2011

Det 70:e inlägget

Detta blir mitt 70:e inlägg. Det har varit strul med blogger men till skillnad mot många andra hade jag inte skrivit något inlägg som försvunnit...

Jag har ätit superstrikt LCHF sedan den 14 mars och till dags dato tappat 6.5 kg! *skitlycklig*
Jag har blivit en LCHF-taliban, ha ha ha!
Nä, den 3 juni, då ska jag tillåta mig att slarva loss och det rejält. Då blir det nämligen Swedish Bikemeet 'In memory' på High Chaparrall! Då blir det fest i dagarna 3 =)
Och om jag har tur kommer jag att ha fått mitt lämp för motorcykel till dess och gissa om jag kommer att övningsköra dit ner ;)

Vi har nu, den 2 maj, skickat vår väldigt gamla Golden Retriever, Dream Bird's Bad Habits eller Hobbe som vi kallade honom till Nangijala :'(
Han blev 14 år och dryga 6 månader.

Vi har däremot fortfarande 3 hundar. Vi blev erbjudna en vacker Alaskan Malamute-tik att vara fodervärdar för. Hon är drygt 2 år gammal och kommer att få sin första kull i år om allt går som planerat. Hane finns redan som väntar på Meja eller Alaskan Trail's Y Znow som hon heter.
Det ska bli såååå spännande =) !!!!

Nu ska jag återgå till TV-tablån =)

1 kommentar:

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Hej vännen! :-) Wow 6,5 kg det var inte dåligt! Grattis:) Beklagar sorgen med din hund!

Ha en fin söndagskväll!

Kraam Izabell