söndag 17 april 2011

Sista dagen....

...på både matte B kursen och psykologin. Och jag mailade studievägledaren om mina studier den 4 april och ännu inte hört av henne, och med henne menar jag vikarien som numera ska ha hand om mig....för min ordinarie "glömde" upplysa mig om sin förestående mammaledighet den 22 december, när vi senast sågs....
Jävligt kul..... Jag blir så förbaskat irriterad då jag bad att få byta ut matte c och d mot naturkunskap b och hon inte hör av sig, apan.....
Men det är väl bara att bita ihop och jag har beställt boken för c-kursen....

Nåja, nu har jag ett arbete kvar att skicka in i psykologi och ska så göra strax. Men först ut i köket och fixa middagen, ugnsgrillade revben kryddade, mmmmm =)
Kolla pannan också så det finns varmvatten att duscha i. Barnen stannar kvar hos pappa en natt till, det är ju faktiskt påsklov :)
Fast det vet inte Jonas om....romantisk kväll med middag för två kanske?
Som omväxling kanske :)

Inga kommentarer: