torsdag 7 april 2011

Ska inte vara negativ, jag ska inte....

...vara negativ....
Men det är svårt. Pausade lite nu för att böla ut här, men jag har trots hjälp fruktansvärt svårt för matte b. Ska skicka in min redovisningsuppgift idag, får se vad den ger för omdöme...hoppas inget faktiskt.
Skickade in en redovisning i psykologin igår. Får väl ingen kommentar på den heller, fick ju inte det på den första. Upptäckte bara vilket betyg hon satt när jag kollade min studiestatistik...kul. Betyget var ju bra, VG, men en feedback hade känts bra.

Just nu är det bajs på alla plan då det finns nära o kära i min omgivning som råkat illa ut, visst, viss skuld kanske det finns, juridiskt, men det fanns en till som borde fått lika stort straff. Och då känns det förjävligt.
Nåja, har en läkartid imorgon, kanske man äntligen kan få hjälp med det som gör att jag faktiskt inte mår bra i grund och botten...
Kram på er alla därute och hoppas er dag blir bättre än min......

Inga kommentarer: