tisdag 12 april 2011

Halvsunk

Tja, det pisseregnar ute, jag fattar inte mer av matten idag än för en vecka sedan, känner mig hängig och trött plus att jag har en jäkla värk i övre delen av ryggmuskulaturen....

Usch fy och blä.

Nåja, nu har en balja kaffe slunkit ner och det är gott.

Nu är det bara magen som ännu inte vill stilla sig. I bakdörren.....

Har varit hos läkaren i förra veckan, han startade väl en mindre utredning om varför jag mår som jag gör. Fast läskigast var väl när han efter ca 20 minuters samtal tar blodtrycket och kollar pulsen och konstaterar att ja, hjärtat slår hårt snabbt och oregelbundet, kanske vi skulle sätta in betablockerare? Hmmmm... Och min reaktion var; Va?!? Sånt får väl bara gamla gubbar?? (vet inte var jag fått det ifrån) Men så sa han att prover först sen ska vi se i nästa steg. Geeez, man kanske är sjuk, på riktigt, börjar bli lite less på att må kasst.... Ont i kroppen, taskigt minne, mer än vanligt alltså, humörsvängningar osv....

Nä, nu ska jag sticka och hämta dottern på praon.
Hepp!

3 kommentarer:

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Hörrö gumman, det låter ju inget vidare! Bra dock att du går till läkaren så de får göra en ordenlig utredning!

Ta han om dig!

kraam

Unknown sa...

Sluta röka. Det är nog det absolut viktigaste du kan göra för din hälsa och stressnivå.

SkogsÄlvan sa...

Har dragit ner på rökningen ganska så mycket och planerar faktiskt att sluta, men just nu klarar jag det inte.....