tisdag 3 januari 2012

Lite av varje....

Alldeles nyss fick jag en kommentar från en anonym- att min layout och stil var snygg och ren och borde tas efter av andra bloggare. Det var kul att få en sådan kommentar! Jag som inte tänkt alls på att göra min blogg för att andra ska tycka om den utan för att det är kul att blogga =) Fast det är klart, ju fler läsare och kommentarer värmer alltid. Man blir ju lite av en "blottare" med en offentlig dagbok =) Och om man sedan går in på statistiken och ser hur många och från vilka världsdelar ens läsare är så blir man lite nöjd =)

Nu har Awuna gått i löp sedan torsdag förra veckan och jag har ringt veterinären som gett klartecken på att en parning är på sin plats. Så nu stiger spänningen =)

Till alla mina läsare som jag spelar wordfeud med- jag har inte slutat, jag har bara inte haft tid..... =/ Förlåt!

Annars går livet sin gilla gång här på gården. Just nu är ungarna hos sin pappa på jullov, men jag får hem dem på söndag! Längtar efter dem..... *suck*

Och pluggandet fortgår............. *djup suck*
Och det går sådär.............*ännu djupare suck*


2 kommentarer:

Unknown sa...

Givetvis är det viktigt vad andra tycker om bloggen!!!annars är det ju liksom ingen mening med det...

SkogsÄlvan sa...

Just precis =) men det är ju i första hand inte för läsarna jag gör layouten, bara för min egen skull.... *ler* Tycker det är kul att leka med färger och snitt.
Å andra sidan tycker jag det är fräscht att gå in på din blogg, syrran, ny omslagsbild varje dag och snygg!!!