tisdag 31 januari 2012

Och nu- är det nu!

Alltså, jag har väl egentligen inte såå mycket att skriva om.
Så vad händer idag? Inte mycket, elda pannan, fixa tvätten, plugga en skvätt- molekylärbiologi inför labben imorgon, en bal hö ska hämtas, handla lite.
Jag lider inte brist på sysselsättning men är trött ända in i själen, precis hela tiden. Varför fick inte jag födas som björn? Få lov att bli fet på sommaren, sova hela vintern, inte behöva raka benen....
Ack ja.
Nu har Awuna gått in på tredje veckan och verkar hittills må som en prinsessa. Vi håller tummarna! Jag har gött henne lite =) så att hon har att ta av när valparna kommer eller om hon (gud förbjude) skulle bli sjuk.
Detta inlägget blir inte långt men kort och kärnfullt! =)

Glöm inte: Om du ler mot en främling kanske du får ett leende tillbaka, vem vet - du kanske till och med kan skapa en leende-epidemi!

((snälla Gud, låt mig få vinna 10 miljoner, min bonusdotter vill ha en Lambourghini Diablo))

Inga kommentarer: