måndag 5 november 2012

En dag med blandade känslor.


Snart blir det jobb, igen =)

Pillat lite, kollat på Dog whisperer, ätit frukost, druckit kaffe.

Gnällt på Vuxenutbildningen i Mark för att de dumma asen aldrig fixar hänvisning när de inte kan eller vill svara i telefon, rättare sagt, gnällde på någon stackare i växeln :/
Ap-jobbiga och as-dumma och ur-jobbiga människor, och så ska de vara till för oss, hade vart kul om läraren som jag mailade för två månader sedan hade kunnat svara innan nästa restprovsdag, 5/12 >:(
Jag ville ju liksom tala med någon om hur jag ska gå tillväga om jag vill ändra slutdestinationen, men, antingen är där ingen som svarar, eller, inte öppet just när jag kommer in. Jag kan ju inte ens få möjligheten att boka en jävla tid med någon därinne!
Nu har jag försökt ringa, olika tider, olika dagar, en gång fick jag napp, två veckor sedan så jag kunde få ett studieintyg *wow*, sedan dess har det var stört-f**ing-omöjligt att få någon att svara i telefon!!!!

Jag är jävligt upprörd just nu!

Nåja, kan någon fatta hur nära det just för ögonblicket är att gå och ta en rök........!

Återkommer....

Inga kommentarer: