måndag 5 november 2012

Ibland måste man...

En av mina bästaste vänner tillika syster är dålig på att uppdaterad sin blogg. Troligen har hon  rätt mycket att tänka på och att göra så att hon inte hinner/kan/orkar ägna dig åt bloggerier, och det får man ju förstå. Samtidigt fungerar jag på att telefonterrorisera henne lite så att jag får lite nyheter den vägen :-) Akta're Eva, snart ringer jag ;-)

Sen har jag en vän till som varit ovanligt tyst på sistone. Hon är kär, det vet jag. Men jag är allt lite nyfiken på hur det går där med, snart måste jag ha en telefoneringsdag!

Jag har varit fullt upptagen med att jobba denna helg. Och ska jobba idag med, och till helgen igen. Känns bra tycker jag!

Och rökningen pratar vi inte om, inte idag, en annan dag....

Nu ska jag gå upp och fixa kaffe och frukost. Mat till vovvar och katter samt fåglar. Kolla tvättstugan och pannan.
Ha det!


Inga kommentarer: