tisdag 27 september 2011

(ingen titel)

Ja ja, jag vet...
Men vad för rubrik ska man sätta när man inget speciellt har att skriva om?
Just nu söker jag praktikplatser för det vilda. Jag vill praktisera inom djurvärlden. Har kollat upp flera veterinärpraktiker, Strömma naturbruksgymnasium, den lokala djuraffären och än så länge inget napp. Nåja, en veterinärpraktik hade förvisso stängt denna veckan och stömmas rektor var inte inne idag så det är bara att fortsätta att ringa runt...

Ingen som har ett bra förslag? Någon?

Jag fortsätter på Vup:en och utvecklar mig så gott jag kan. Letar malamute tik och väntar väntar väntar....
Har rensat stort i min vänlista på facebook också. Alla empatilösa ignoranta och nochiga människor har strukits ur mitt liv. Varför ska de ha tillgång till mig och mitt liv när de inte bryr sig för övrigt?
Så jäkla kul är de inte och så mycket betyder de inte för mig!

Så nu har jag vänt blad i mitt liv och tar ett steg i taget.
Life must go on.
JAG måste må bra.
Så är det bara.
Punkt.

Tyvärr fick jag följa min älskade svärmor till graven den 22 september. Hon fattas mig oerhört och jag kommer att sakna hennes skratt, hennes omtanke och kärlek...

Inga kommentarer: