torsdag 25 april 2013

Miraklernas tid!

Idag har två mirakel skett. Båda är underbara och lika pirriga. Fast det ena har en skugga som jag hoppas försvinner. Det andra kan nog inte bli annat än bra! =)

Jag går stadigt ner i vikt. *lycklig*
Är i kanonketos.
Snart, mycket snart når jag mitt första delmål.
Det är sannerligen inte svårt att leva på LCHF.
Just nu kör jag ju stenhård fakir i kombination med periodisk fasta. Funkar fantastiskt bra!

Hela familjen mår ypperligt bortsett från att min dotter blev jättebesviken igår då vi fick information om att konserten hon sett fram emot i nästan två månader var inställd på grund av sjukdom =(
Nåja, vi tröstade oss med att åka till pizzerian och äta gott. Jag valde förstås en kebabsallad utan bröd. Jag blev proppmätt! Och hade gått ner trots det till idag.

Nu ska jag ta hand om mina älsklingar♥

Inga kommentarer: