torsdag 17 oktober 2013

Önskemålet

Så fick jag ett önskemål om en dag då det serverades förrätt, huvudrätt och efterrätt. Med andra ord en tre-rätters middag!
Jag frågade då -Är det inte bättre att du får detta på din födelsedag? -Nä, vilken dag som helst går väl bra?! -Jo det förstås! svarade jag, så, så får det bli =) Och imorgon blir det den dagen.
DÅ återkommer jag med vilka rätter det blev! Jag vet att den som hade önskemålet, min sambo, läser min blogg så jag tänkte hålla det sådär lite lagom hemligt ;-)

Annars jobbar jag på, som vanligt.
Vi har lagt nytt golv i hallen och är på gång att lägga nytt i vardagsrummet med. Äntligen ska vi få lite bättre bo-standard! Åtminstone mer lättstädade golv =)

Igår fick jag tyvärr lämna in min mobil på reparation då jag tappat den och spräckt skärmen. Det såg ut som ett spindelnät....gaaaah!
Uschiamej!
Trots att jag gjort femtielva backuper på otaliga konton kommer jag antagligen sakna något när den kommer tillbaka =/ Tyvärr är min dator helt knäpp i CPU:n eller whatever så jag kan tyvärr inte göra en klon-backup på telefonen där....hmmm, behöver ett nytt os till datorn....suck..

Jaja. Nä nu måste jag sticka! Toodeloo =)

Inga kommentarer: