tisdag 26 november 2013

Åh herregud vad du knôr!

Jahapp. Ner till Ullared och inhandla skor till sonen. Gick la bra. Men. Sambon lyste glatt upp i morse när jag sa vart jag tänk mig denna eftermiddag.
-Åh! Vi behöver glödlampor och proppar och jag behöver buntband för att kunna laga renen! Här har du en lista!
Dessutom tjoade brandvarnaren i går kväll om att batteriet började ta slut så jag la till det till listan. Typiskt. Lista hade jag och ändå glömde jag en grej...jaja, det är som vanligt.
Nåja, ena skobutiken hade innegympaskor som sonen kunde tänka sig att köpa och den andra ett par schyssta vinterkängor. Nu är han komplett inför vintern och jag pank!

Det var inte sååå farligt med folk inne på Gekås men jag tycker ändå det kan vara plågsamt. Mycket sorl, trångt, många intryck etc etc. Helt färdig i kontoret blir jag!
Så nu ska jag sova och imorgon blir det jobb!
Ps! Särskilt lchf-mässig blev inte kvällsmaten....hamburgare ;-)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hamgre är väl okey...om man skippar tillbehören :)

Unknown sa...

Hamburgare

SkogsÄlvan sa...

Ha ha! Ja men tillbehören ingår liksom och då måste man ju ;-) .......