torsdag 3 februari 2011

Änligen!

Nu är jag klar med mina uppgifter puh! Nu är det bara slutprovet imorgon kvar...huga...
Sedan ska jag försöka få till ett möte med prästen i byn så jag kan besöka kyrkan och göra klart mitt sista arbete.
Sen börjar Matte A nästa vecka, brrrrr!
Inte mitt favoritämne, men, wtf.... Bara ta tjuren vid hornen och köra på.

Nu har mina kanariefåglar ynglat av sig också, lite fel årstid men , tja... Kul =)

I övrigt blir det stekt panerad fisk till middag idag. Mums!

3 kommentarer:

Mamman sa...

Vad du pluggar och står i. Men det måste väl vara kul också? Jag läste upp lite betyg på Viskadalens folkhögskola 2000/2001 och jag tyckte det var skitkul rent ut sagt!

Men matte A ska du inte oroa dig för. Jag älskar iof matte och det var ett ämne jag inte behövde läsa upp.

Hur länge till ska du plugga? Vad blir det efter att du läst upp betygen? Högskola/universitet?

Kram

SkogsÄlvan sa...

Åh, ja, jag ska läsa upp mitt gymnasium. Gick ju aldrig det...
Och ja, det är kul! Fast jobbigt!
Tänkte söka till vet.högskolan sen...det är målet i alla fall.
Så då kan jag be dig om hjälp med matten då? ;)

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Halljosan! Du är duktig du, bra jobbat!:) Jag hatar oxå matte.. min lärare sa på högstadiet att det var ingen idé att jag läste Matte A.. för jag skulle aldrig fixa det ändå..:( Men shi fick han!!

ps trevligt med påökning i familjen!;)

Ha en trevlig kväll!

Kraamar <3