måndag 7 februari 2011

Jösses!

Idag fick jag äntligen respons på mina arbeten. Först och främst så fick jag ju VG på provet i Naturkunskapen och sedan ringde hon upp mig och hade ett muntligt prov med mig. Det gick finfint - VG på kursen!!!!
Sedan ringde läraren på Religionen och sa att jag hade fått VG på Buddhistuppgiften och MVG på uppgiften om vår lilla bykyrka!!!
MVG!
Det kändes jäkligt bra! Och slutbetyget på den kursen blev VG.

Nu pysslar jag med matten och börjar så smått förstå vad de vill att jag ska göra, heh, fattade inte riktigt det i början, hrm...

Jaja, jag var på gymmet i morse också. Jag kommer nog känna av träningsvärk imorgon... =) Och imorgon eftermiddag blir det Latino Moves!
Var idag in en liten snabbis hos Lena-raringen och pratade bort någon timme eller så, det var mysigt.
I övrigt var min lilla tjej hemma på grund av magsjuka och ska nog stanna hemma imorgon med, för säkerhets skull.
Nu ska jag gå och fixa middagen, hm, stekt panerad spättafilé med remouladsås. Japp. så får det bli ;)