tisdag 22 februari 2011

Att ha en muskel eller inte ha....

...det är frågan!
Jag fortsatte ju givetvis min överansträngning av musklerna både fredagen, lördagen och söndagen...och detta har jag fått lida av både måndag och idag....
Imorgon bär det i vart fall av till gymmet. Kan ju inte rosta ihop helt och hållet för att det gör lite ont....jö.
Jag fick en go'er muskelbristning i höger biceps, en i vänster underarm - på insidan, en i muskel'filén' i ryggen, höger sida i höjd med den förmodade midjan och en rackarns brännande en i fästet till baksidan mellan rumpan och rygg'filén'....kan tänka er hur gôtt stapplig jag har varit....
Nja, det har förvisso känts lite bättre nu under eftermiddagen och kvällen, så hoppet om min återhämtning är inte helt ute =)

Nu kämpar jag på istället med min jäkla Matte A.... Fy 17! Och så ska jag läsa B, C, D och E efter det!!!! Blähh.....

Mnä. Nu ska det strax bli ner och slänga i mer i pannan och sen blir det kudden!

Häpp o go'natt på er!


Inga kommentarer: