måndag 7 februari 2011

Måndag, ja redan, kl 00,21.....

Usch ja, så blev det då ännu en sen söndagskväll....som gick över till måndag natt =)
Äntligen innan tolv vart jag klar med sista arbetet. Men det störigaste som hände den här helgen var att min lärare i Naturkunskap A mejlar mig och säger att det var ju bra att jag gjort provet och jag får vg på det, tackar, men att jag fortfarande har två uppgifter kvar att göra, nämligen den 'här' och den 'här'. Men - jag har ju redan gjort dem!?!? Så - irriterad som jag blev gick jag ut och kollade, johodå, visst fasen hade jag gjort båda två! Vad ser hon i sitt redovisningsflöde med - svetsbrillor eller???? SÅ jag svarade på mejlet genom att klippa ut alla rader om mina inskickade uppgifter, det går nämligen att se, med klockslag datum och namn, och klistrade in och skrev - DET HAR JAG VISST!
Jahaja, vi får väl se vad som händer nu......
Matte A blir det i alla fall om några timmar. Först ska jag bara sova, kanske en cigg först (fy på mig) och efter sömnen iväg till gymmet efter att ha piskat ut de ohängda avkommorna till bussen! Fast några pussar och kramar får de allt av mig ;)
Natti natti!!!

Inga kommentarer: