torsdag 13 juni 2013

Skolavslutning nummer två

Igår hade mina ungar skolavslutning. Typiskt nog jobbade jag dubbelpass och kunde inte vara med. Men deras bonuspappa var där och dokumenterade allt med kameran.
Tårtan som är tradition, gjorde jag dagen innan, så något fick jag i alla fall bidragit med.
Och barnen var så fina i sina nya examenskläder ♥
Den läskigaste tanken som nu infinner sig är att stora tjejen har blivit just det,  stor! Till hösten flyttar hon kanske hemifrån. Hon kommer att fattas mig ♥

När jag kom hem på mellanrasten fick jag kika på deras betyg och blev mäkta stolt över hur oerhört mycket de hade höjt sig sedan höstterminsbetygen!
Grymt bra jobbat, mina älskade barn! ♥

Idag öser regnet ner så det passade bra att vi gjorde denna dag till veckans städdag.
Halva huset gjort, bara resten kvar!

Just nu hade jag en liten välbehövlig paus men ska kila ner till tvättstugan och flytta om från tvättmaskin till torktumlare. Sen ska jag tända i pannan.

Ha det gött i det svalkande regnet, mina vänner!

2 kommentarer:

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Härligt ändå.. Jag jobbar ett dygnspass nu och missar dotterns avslutning, får "fira" henne i morgon när jag kommer hem:)

Kraam Izabell

SkogsÄlvan sa...

Det är så man får göra ibland. Hälsa henne från mig ♥