onsdag 5 juni 2013

Skolavslutning!

Idag hade kompisens ungar skolavslutning och vi var bjudna dit på hembakt pizza och tårta. Jag ska memorera att byta ut smörkrämen till fluff istället. Hallonfluff var det idag, själv gjorde jag Dumlefluff senast.
Det var så fantastiskt gott så jag överåt nog lite för jag blev proppmätt...

Mina ungar går några dagar till i skolan innan de har sin avslutning. Den här gången tänker jag inte bjuda in folk och fä för jag vet två barn som bara blir besvikna när återbud lämnas....feber och/eller magsjuka brukar vara vanliga åkommor på den sidan "Köping" =/ Åh! Förkylning är också en tippad vinnare!
Pyttsan, jag vet nog vad det är.....men det tar vi en annan dag.
Samarbete verkar inte vara den starka sidan där borta heller, speciellt om man inte får ha med sig sin "bodyguard" verkar det som....hehe...eller kanske jag skulle refrasera det - "braintrust" är det nog. För tänka själv tycks man inte göra där längre utan det är väl mest "jag gör vad du gör/säger" duh....

Nåja, nu ska jag ta min mätta lekamen och slänga mig i säng!
Ha de gött - todeloo!




Inga kommentarer: