onsdag 26 januari 2011

Idag är det onsdag...

Ja, om ni inte redan märkt det alltså heh....

Fick VG på uppgiften om Sveriges energiförsörjning. Ok, antar jag, eftersom jag fått G på alla andra *mutter*

Ska fortsätta idag med ytterligare uppgifter om bl.a. försurning.... *hurra*

Känner mig lite grumpy idag, men ska nog lyckas spotta upp mitt humör....för sen ska vi ut i skogen och göra av älgkalvskadavret, onödigt att det ligger där och börjar lukta om ett tag och hundarna ska ju hålla sig hemma. Gourmet middag kan de få här hemma.... ;)

*blööörk* så känner jag mig....

Ingen cigg idag, ännu, men en snus. Förresten, det bidde sammanlagt två cigg igår. Tycker ändå det var bra med tanke på att det kan i värsta fall bli upp till 20 på en dag... :)

Middag idag? Återkommer om det när humöret och aptiten dykt upp, fantasin vaknat o.s.v.

*hrmpf*

Inga kommentarer: