måndag 7 november 2011

Minsann!!!

Idag stod hon och hoppade efter maten, ingen tid att vänta här inte! Äntligen är tvångsmatningens tid över!
Hon pratade och hade sig, inhalerade maten hon fick också.

Sedan ska det ju tilläggas att jag vaknade en minut innan bussen gick...07,07.....det var bara att ringa ner till busschauffören och be honom att åka... En stund efter det ringer sambon och talar om att våra hästar springer ärevarvet runt grannens hus... Suuuuck...
Vanja gick ner och kom upp efter en stund, inga hästar där. Så det var bara att ringa skolan och säga vad som hänt och att barnen blir sena, maila min kursledare om vad som hänt och sen sätta sig i bilen och åka ut och leta.
Efter mycket om och men hittade vi dem i en trädgård längre bort...
Vanja hade med sig grimma och grimskaft och trädde på Sol detta, sedan svingade hon sig upp på och vallade Wilma och fårskrället i värsta westernsilen! jag måste säga att hon ser så grymt läcker ut där på ryggen och vilken balans och hållning! Min tjej det!!!

Nu är jag på kursen och nu börjar lektionen igen, hej!

Inga kommentarer: