fredag 11 november 2011

Och....

Idag åkte jag till frukostklubben på VUP:en. Där var en kille som hette Håkan och pratade om detta här med att ha eget. Jag har ju varit lite sugen på det ett tag, men inte riktigt säker på vad.
Efter att ha hört min historia tyckte han att jag skulle satsa på att bli hovslagare. Tja, varför inte, den åsikten hade min egen hovslagare till och med redan för något år sedan.
Så detta kommer jag nog att kolla närmare på.

Jag tror Awuna är skendräktig....
Jag hade bäddat min säng så fint innan jag åkte, helt i onödan, för hon har byggt bo av våra täcken och kuddar samt hämtat mjukisdjur hos ungarna och lagt dit....och ve mig om jag tar dem, då snor hon snabbt tillbaka dem och lägger på plats... suck

Jahaja, bara att vänta ut damen.

Nu ska det bli sen lunch.

Inga kommentarer: