torsdag 11 oktober 2012

Äntligen

Äntligen fick jag tummen ur och köpt osaltat smör. Men vilken löjlig liten förpackning?!? Alltså, smör, det härsknar inte på långa vägar när så fort som margarin, så vad är det med dessa fegförpackningar??? Nåja, nu har jag och jag måste säga att mitt MB kaffe blev betydligt bättre med osaltat smör i :-)
Igår var jag och min dotter på turné. Först en sväng till min bästaste Eva, hon med fotvården, min dotter har lite ont av nageltrång till och från. Där fikade vi också. Utan att bli röksugna! Det måste vara rekord, vi som kedjeröker när vi ses... Jämförde snus/munhålepåsar/gräddersättning etc gjorde vi också. För att inte tala om telefon.....när man blir äldre blir synen sämre, då måste man ha telefon med större skärm, eller....? ;-)
Skämt åsido, vill ha en sån telefon! :-)
Efter det, vidare till nästa ställe där vi hämtade upp lite prylar till min andra syrra.
För att slutligen landa i Ucklum hos Marina för att hämta de beställda Partylite-ljusen. Mums! Vilka dofter!

Nu är det 12 dagar  sen rökstoppet och jag har sammanlagt gått ner 2.3 kg. FANTASTISKT! Länge leve periodisk fasta!

Ha en bra dag, mina vänner!

Inga kommentarer: