måndag 22 oktober 2012

Lång helg...

Helgen var lång och fylld med jobb. En som skulle höra av sig var knäpptyst och lyste med sin frånvaro. Brukar man åtminstone inte ringa eller tom skicka sms med ett beklagande om att man inte kan? Speciellt om det är barn inblandade då tycker jag nog att det är ett måste!

Ingen rökning än :-)
Fortsätter på min periodiska fasta, vikten kryper sakta neråt. Lägger in en bild på min typiska frukost, samma som Martina på primalscienista.com -bloggen; hon har en typ av mbc fast kör med hett vatten och kakao istället. Det blev supergott!! Idag la jag till en chorizokorv vid sidan av, den var ju så himla god :-)

I helgen, efter kvällspasset på lördagen, hade de gjort en lägereld ute i skogen och när jag kom hem var det bara att följa marschallspåret upp till plats. Där satt vi sen och grillade och pratade en bra stund. Familjekvalité säger jag bara :-)

Nu ska jag till bästa vännen/syrra nr 2- Lena, på kaffe!
Ha de gött!


6 kommentarer:

lena sa...

Älskling va du e duktig.. Jag kör någon halv variant med nutrilett frukt o en måltid per dag och dessutom rökstopp från o med idag <3

lena sa...

Älskling va du e duktig.. Jag kör någon halv variant med nutrilett frukt o en måltid per dag och dessutom rökstopp från o med idag <3

lena sa...

Älskling va du e duktig.. Jag kör någon halv variant med nutrilett frukt o en måltid per dag och dessutom rökstopp från o med idag <3

SkogsÄlvan sa...

Herregud lena! Stammar du??? =)
Duktig du med, om en vewcka så kanske vi inte kan snacka med varandra, rökfria och utslitna båda två.... ;)

Anonym sa...

Ingenting mot den artikeln, men jag håller inte med ett par punkter på några extenct. Jag är nog en minoritet dock, lol. Tack för att dela.

SkogsÄlvan sa...

Anonym, nu blev jag lite undrande- vad menar du?