tisdag 9 oktober 2012

Så mycket att göra - Såååå lite tid, eller?

Nu har jag en hel del skolarbete som jag borde göra, men vad lätt det är att komma på andra, viktigare, saker att göra...
Så viktiga är de väl inte, men bra mycket roligare. Eller ja, tvätt, hur roligt är det? Eller städ, eller elda pannan? Inte ett dugg roligare, men lätt att skylla på....
Än så länge har jag också klarat av ytterligare en dag på mitt rökstopp. Heja mig! En dag i taget...
Gjorde en lite annorlunda LCHFmiddag idag; Heroin kyckling :-)  Nja, den anses vara beroendeframkallande, därav namnet. Här kommer länken på receptet:

http://www.lowcarbdietnews.com/oven-baked-low-carb-heroin-chicken-recipe/

Omvandla enheterna till våra så blir det lätt som en plätt. Det var riktigt gott, till det hade jag broccoli, hari couverts och vitlöks-creme-fraiche. En klick smör till grönsakerna var pricken över i-et.
Nä, nu blir det kaffe :-)


Inga kommentarer: