torsdag 6 oktober 2011

Idag gjorde jag det med flit!

Gick och lade mig igen. Utan dåligt samvete. Det var gudagött att få slumra ett par timmar, helt utan måsten och krav.

Båda hundarna kollapsar lika hårt som jag och turas om med att sparka på mig i sängen...meh...mina hundar får ju inte, aldrig någonsin, ligga i min säng, hur gick detta till??? Inte ens sambon som avskyr sådant blir irriterad längre...!

Idag blir det turné som vanligt, handla, veterinären och kolla upp praktikplats. Veterinären bara för att hämta askan efter den senaste hunden, Meja :(. Ska nog boka in tid för ultraljud samtidigt. Väga lillan också, kan vara bra att ha startvikt.
Herregud, vet ni hur fort matförrådet tar slut här alltså?? Tycker jag handlar mat jämt men ända saknas det det alltid något!
Strömma, en mysig liten skola i våra trakter, där har de allt i från kaniner till kor. Där vill jag praktisera! Dit ska jag idag! Önska mig lycka till!

Inga kommentarer: