lördag 1 oktober 2011

En bra dag!

Under fredagen så kände jag att det började bra, fixade andra-bilen så svärfar kunde låna den, har pyspunka på ena framdäcket....

Sedan dumpade jag ungarna vid busshållplatsen 20 minuter innan bussen, ja, det regnade ju inte...
Efter det körde jag som en galning för att hinna in i tid för frukostklubben på kursen. Den brukar alltid vara så mysig och jag blev inte besviken den här gången heller!

Spontant och impulsivt beslutade jag mig för att följa med två kurskamrater på en så kallad 'Social Media lunch'. Den var - hm - annorlunda. Jag hade inte några som helst förväntningar eller idéer om vad det skulle vara och faktiskt kände jag mig inte klokare efteråt, men jag ska baske mig gå en gång till! Jag måste ju klura ut vad det är!

Väl tillbaka på kursen var det konst på schemat så jag pysslade ihop en liten namnskylt att ha på min plats, det bidde en ödla :)

Sen kasta sig i bilen och skynda hem för att plocka upp ungarna så att sonen skulle få sin datatid innan han skulle åka till pappa. Han har en timme i veckan och det är bäst att hålla det annars blir han skogstokig....

Nu på kvällen var jag och fikade hos bästa väninnan och väntade in bonusdottern med kompis.

Och imorgon, eller på lördag (idag) ska jag och sambon upp ovanför Jönköping och titta på en Malamute tik!!! Äntligen!! Ska bli intressant att se hurdan hon är. Hoppas det är en bra kemi och personlighet....

Nä, jag ville bara få det ur mig så nu säger jag godnatt!!

Inga kommentarer: