onsdag 26 oktober 2011

Och vad som kommer sen...

Om jag nu får till det i Biologi A-kursen så kanske jag kan få ett G.... Som det ser ut just nu, pga sena inlämningar, lutar det mer åt ett IG...
Sedan ska jag fixa miljökunskapen....och medicinsk grundkurs....och engelska c...... >_<
Nåja, pluggar som en gnu nu ;-)

Förresten, platt-tv:n som jag lämnade in hade bildskärmsfel, oreparabelt, skit, men blev erbjuden att köpa en likvärdig, betydligt nyare variant av samma märke. Priset motsvarar det jag tänkt mig i reparationskostnad så ingen blev gladare än jag =)
Symaskinen verkar också vara oreparabel då han skulle hört av sig i slutet på förra veckan om den gick att laga....mmmm....

En hel vecka kvar och höstlov därtill sedan är det VUP-dags igen. Under tiden ska jag jobba på.
Varför är det så svårt att komma igång??? Fick jag hade jag helst sovit nu...känner mig rätt matt i kroppen....

Får sparka mig själv i arslet och komma igång nu, NU. NU!
Hittills ett arbete gjort, mer än jag gjort under flera månader, faktiskt....

Heppåre!

Inga kommentarer: